۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۷, شنبه

روايت آقاتهرانی از مهلت خامنه ای به احمدی نژاد برای تصميم درباره استعفا + فيلم

استاد اخلاق هيات وزيران اخيرا در يك سخنرانی عمومی و رسمي، به نقل مذاكرات انجام شده ميان دكتر احمدی نژاد با رهبر انقلاب پرداخته است..او با اظهار اينكه شخصا اين مسايل را از محمود احمدی نژاد شنيده است، از قول وی اعلام می كند رهبرانقلاب مهلتی تعيين كردند تا احمدی نژاد يا وزير اطلاعات را بپذيرد، يا استعفا كند و يا نپذيرد
حجت الاسلام دكتر مرتضی آقاتهرانی اخيرا در يك سخنرانی عمومی و رسمي، به نقل مذاكرات انجام شده ميان دكتر احمدی نژاد با رهبر انقلاب پرداخته است.

به گزارش خبرنگار «آينده»، اين استاد موسسه آيت الله مصباح كه چند سالی در آمريكا اقامت و تحصيل داشته و پس از بازگشت به ايران به يكی از چهره های حامی احمدی نژاد در قم تبديل شد، پس از ماجراهای اخير مربوط به دوركاری و خانه نشينی احمدی نژاد علاوه بر دارا بودن سمت استاد اخلاقی هيات وزيران به سخنگوی غير رسمی دولت نيز تبديل گرديده است.

آقاتهرانی كه به گفته خودش در هفته جاری جلسه دو ساعت و نيمه ای با محمود احمدی نژاد داشته است، در يك سخنرانی رسمی كه تصاوير آن بر روی اينترنت منتشر شده، از مذاكرات محمود احمدی نژاد و رهبر انقلاب در اين باره خبر داده است.

آقاتهرانی با اظهار اينكه شخصا اين مسايل را از محمود احمدی نژاد شنيده است، از قول وی اعلام می كند رهبرانقلاب مهلتی تعيين كردند تا احمدی نژاد يا وزير اطلاعات را بپذيرد، يا استعفا كند و يا نپذيرد.

وی اظهار می كند كه احمدی نژاد هنوز تصميم خود را نگرفته است.

متن اظهارات آقا تهرانی به نقل از دكتر احمدی نژاد بدين شرح است:

«...پريشب ايشون مي‏گفت: من صحبتی كردم كه بالاخره وزير از اختيارات من هست (كه بردارم يا برندارم) يا نيست؟، حالا خوب، به نظر شما ممكنه خوبه. من به هر دليل می گذارم، به هر دليل برمی دارم، نمايندگان مجلس حق دخالت ندارند. انتخاب منه. حالا يا درست يا غلط انتخاب رئيس جمهور است. بر می دارم يا می گذارم و اين كار را كردم.


بله، حضرت آقا بايد نظر مبارك خودشان را بدهند، بايد به نظرشان عنايت شود. يا مخالفت می كنند و يا موافقت؛ از اين دوحالت كه بيرون نيست. اگر موافقت كردند كه هيچ، طرف مي‏رود. آمديم مخالفت كردند، من چه وظيفه ای دارم؟

من صريحا به حضرت آقا گفتم، آقا اگر ببينم كه نظر شما هست كه باشد، ولی من نمی تونام باهاش كار كنم، آيا من حق انتقاد و گفتن دارم؟ گفتند: بله. حتی نسبت به من هم داری.

گفتم: (احمدی نژاد): آقا، حق دارم اگر نتوانستم، حتی استعفا بدهم؟

گفتند: نه، اگر خواستی بده.

خب، (آقا) يك زمانی به من دادند، من تا آن زمان فكر كنم. يا من تا آن زمان يا استعفا مي‏دهم يا می پذيرم يا نمی پذيرم. آقا هرچه تدبير كرد. اين ضد ولايت فقيه است؟

اين حرفی است كه خود ايشان به من زد.

من(آقا تهرانی) گفتم: نه...

گفت: اين شلوغی ها پس چی چيه؟!

گفتم نمی دونم...

حزب اللهی ها دارند می گن ها... نمی دونم!

من چی كار بايد بكنم؟!...»

آقاتهرانی در بخش ديگری از سخنرانی می گويد: «...احمدی نژاد چندی پيش به من می گفت دوشنبه ها كه به ديدار رهبر انقلاب می رود، تا نيمه شب به وزرا زنگ می زند تا اگر فردا زنده نماندم، دستور آقا بر زمين نماند...» بخش كوتاهی از اين فيلم را می توانيد در اين خبر مشاهده نماييد.

http://www.ayandenews.com/news/27679/ 

هیچ نظری موجود نیست: