۱۳۸۹ آذر ۴, پنجشنبه

کروبی:اين روزهای سخت، ماندنی نيستند

کلمه
به گزارش تحول سبز، مهدی کروبی که از ابتدای بازداشت های غيرقانونی فرزندان سبز ملت ايران تا کنون ديدار با خانواده های آنان را به عنوان يک وظيفه انسانی و اخلاقی دنبال کرده و علاوه بر ميزبانی اين خانواده‌ها، با حضور در منازل آنان نيز به دلجويی از ايشان پرداخته است، پس از گذشت حدود يک سال و نيم از کودتای انتخاباتی در شب عيد غدير امسال نيز در منزل يکی از خانواده های زندانيان سياسی با تعدادی ديگر از اين خانواده ها ديدار کرد.


حاضرين در اين جلسه پس از تبريک عيد غدير، گزارشی از وضعيت عزيزان خود دادند و از اين که همه مناسبت های مذهبی و ملی می آيند و می روند و اعياد می گذرند و سياسيون و روزنامه نگاران و دانشجويان و زنان دربند هم چنان به بند ستم اسيرند، گله کردند و گفتند: همه بی عدالتی ها که تاکنون بر عزيزان ما و خانواده هايشان روا داشته شده، يک سو و اين دوری و هجران طولانی بدون مرخصي، يک سو. اين وضعيت برای ما و فرزندانمان طاقت فرساست، ولی ظاهرا دل سختی های مدعيان عدالت علوی ادامه دارد.

آقای کروبی نيز با ابراز تأسف از اقدامات غيرقانونی اعمال شده عليه زندانيان سياسی و خانواده هايشان، پايداری و استقامت آنان را ستود و گفت: بی شک اين روزهای سخت ماندنی نيستند و به زودی شاهد روزهای خوب به دور از ظلم و بی عدالتی خواهيم بود.

وی با دلجويی از همسران، فرزندان و پدر و مادران آزادگان دربند حاضر در اين مجلس، ضمن دعا برای آرامش قلبی و صبوری بيشترشان و نيز سلامت و پايداری اسرای سبزشان، اظهار اميدواری کرد که در روز عيدغدير اين عزيزان در کانون گرم خانواده هايشان باشند.

هیچ نظری موجود نیست: