۱۳۹۰ خرداد ۲, دوشنبه

تیم احمدی‌نژاد «راهپیمایی میلیونی» برگزار می‌کند



سفر‌های استانی هیات دولت پس از آغاز تنش‌ها میان خامنه‌ای و احمدی‌نژاد متوقف شده و استاندار تهران هم از برگزاری یک راهپیمایی میلیونی در این شهر خبر داده است.

آخرین سفر استانی هیات دولت اوایل اردیبهشت ماه امسال به کردستان صورت گرفت و قرار بود دو هفته پیش با سفر به قم٬ دور سوم این سفر‌ها به پایان برسد که این برنامه بنابر دلایل نامعلومی تاکنون انجام نشده است.
مجتبی ثمره هاشمی دستیار احمدی‌نژاد نیز از علت نیمه‌تمام ماندن دور سوم سفر‌های استانی اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفته دولت پیش از آغاز ماه رمضان دو سفر استانی خواهد داشت.
روز دوشنبه (دوم خرداد) نیز شبکه استانی «سیمای نور» از سفر قریب‌الوقوع محمود احمدی نژاد به قم خبر داد؛ سفری که زمان دقیق آن مشخص نیست.
از آغاز تنش‌ها میان خامنه‌ای و احمدی‌نژاد٬ رئیس دولت دهم با محدودیت‌های اعلام نشده‌ای مواجه شده به طوری که طی این مدت٬ تنها یک‌بار در برنامه زنده تلویزیونی ظاهر شده است.
بسیاری از رسانه‌ها و سایت‌های حامی دولت در چند هفته گذشته نیز فیلتر و از دسترس خارج شده‌اند.
همزمان با افزایش محدودیت‌ها علیه تیم احمدی‌نژاد٬ مرتضی تمدن استاندار تهران هم از برگزاری یک راهپیمایی میلیونی و غیرمعمول در حمایت از خیرین مدرسه‌ساز در تهران خبر داده است.
به گزارش روز یکشنبه (اول خرداد) خبرگزاری پانا٬ آقای تمدن از مسئولین آموزش و پرورش و استانداری خواسته که با همکاری یکدیگر٬ این راهپیمایی میلیونی را برگزار کنند.
استاندار تهران به زمان برگزاری این راهپیمایی غیرمعمول که برای نخستین‌بار قرار است در این شهر برگزار شود٬ اشاره‌ای نکرده است.
پیش‌تر از خیرین مدرسه‌ساز در همایش‌ها یا گرد‌همایی‌هایی محدود تجلیل می‌شد و تاکنون سابقه نداشته که در تهران برای تجلیل از اقدامات خیرخواهانه مدرسه‌سازان راهپیمایی میلیونی برگزار شود.
پیش‌تر در شهر همدان پیاده‌روی خانواده‌ها در تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز برگزار شده است و به نظر می‌رسد استانداری تهران با توسعه این تجربه قصد برگزاری یک راهپیمایی میلیونی دارد.
استانداری تهران در شرایطی برگزاری این راهپیمایی را در دستور کار قرار داده که سایت «ندای انقلاب» از شکست طرح «اردوکشی خیابانی» تیم احمدی‌نژاد در هفته‌های اخیر خبر داده است.
«ندای انقلاب» نوشته که جریان انحرافی در هفته‌های اخیر «کوشید با به خیابان آوردن حامیان خود بگوید که ما هم توان به خیابان آوردن را داریم که با بی‌میلی بدنه حامیان خود مواجه شد.»
این سایت در عین حال نوشته که تیم احمدی‌نژاد «در توهم به‌سربرده و با ادامه این وضعیت روز به روز به پایان خود نزدیک می‌شود.»

هیچ نظری موجود نیست: