۱۳۸۹ آبان ۲۳, یکشنبه

قتل و جنایت نقاب از چهره برداشت!


قتل و جنایت
نقاب از چهره برداشت!
اولین خبر قتل رامین پوراندرجانی پزشک بازداشتگاه کهریزک در شماره23 آبان 1388 پیک نت، در ستون پیام ها در سمت راست صفحه اول   و به نقل از یک گزارش دریافتی از داخل کشور منتشر شد.
در تاریخ 24 آبان 88 نخستین عکس وی نیز به پیک نت رسید که آن را نیزمنتشر کردیم. اکنون بیش از یکسال از قتل این قربانی کودتای 22 خرداد و شاهد جنایاتی که در کهریزک روی داد می گذرد. کودتا، دهها قربانی دیگر نیز گرفت و به لیستی که پوراندرجانی در ردیف های اول آن قرار داشت افزود. آنها که فرمان قتل او را به دلیل افشای آنچه که در کهریزک روی داد و آنچه که می دانست و بیم داشتند از کشور خارج شده و بر زبان آورد، همان ها بودند که در نماز جمعه تهران گفتند چرا بازداشتی ها را اعدام نمی کنید؟ و امروز می گویند مرخصی به زندانیان کودتا ندهید و زنده به گورشان کنید! دیروز و امروز را که به هم پیوند بزنید، آنوقت می رسید به قتل عام 1367 در زندان ها و قتل های زنجیره ای و ترورهای خارج از کشور و...
30 سال قدرت سایه با این شیوه حکومت کرد و با کودتای 22 خرداد، نقاب برداشت و حاکمیت مطلق خود را اعلام کرد. بنابراین، اگر اراده ای و عزمی برای دستگیری و محاکمه متهمین به قتل امثال دکتر سامی و فروهر و... وجود ندارد و اگر از جمله سه عامل مستقیم و درجه اول قتل عام زندانیان در سال 67 معاون اول قوه قضائیه است (رئیسی) و اگر و اگر و اگر.... نباید متعجب شد. حاکمیت جنایت و توطئه با کودتای 22 خرداد از پشت پرده در آمده است. همین!

هیچ نظری موجود نیست: