۱۳۸۹ شهریور ۱۷, چهارشنبه

اعلام موجوديت جبهه حاميان مشايی

کلمه


در حالی که دعوای بخشهايی از اقتدارگرايان با احمدی نژاد بر سر انتصاب مشايي، بقايی و چند تن ديگربه عنوان نماينده ويژه بالا گرفته است، جبهه حاميان مشايی با عنوان جبهه «عدالت و رفاه»، شب گذشته رسما اعلام موجوديت کرد.




به نوشته سايت تابناک، در اين مراسم که در تالار ميثاق متعلق به ارتش در مقابل مصلای تهران برگزار شد، مدعوين و سخنرانان، به شدت از مخالفان و منتقدان اظهارات رييس دفتر رييس جمهور انتقاد و بر حمايت از وی تأکيد کردند.



همچنين در پلاکاردهای تبليغی اين مراسم به عنوان حاميان، نام جمعيت وعاظ مشايی [موسوم به ولايی]، ستاد امتداد مهر، ستاد مهرورزي، گروه ۷۲ ايران اسلامي، ‌حزب رفاه ايرانيان و حزب توسعه مديريت اسلامی و چند نام ناشناخته و مجعول ديگر به چشم مي‌خورد.



پيش از اين جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم تشکل وعاظ ولايی حامی مشايی را فاقد اعتبار و تفرقه افکنانه توصيف کرده بودند.



در اين مراسم که با تأييد حاضران، قرار شد نشست‌های مداوم برای هماهنگی و فعاليت بيشتر داشته باشد، ذبيحی رئيس سابق سازمان تأمين اجتماعي، آقايان اميری فر و اديب يزدی سخنرانی کردند و به شدت به منتقدان و مخالفان رييس دفتر رييس جمهور تاخته و از اظهارات و سياست‌های وی اعلام حمايت کردند.



بنابر اين گزارش، اميري‌فر، رئيس جامعه تازه تاسيس وعاظ مشايی در اظهارات خود، حسين شريعتمداری را به شدت مورد انتقاد قرار داده و از وی و مطالب منتشره در «کيهان» به شدت انتقاد کرد. اديب يزدی نيز با حمايت از رييس دفتر رييس جمهور اعلام کرد، حاضر به مناظره با افرادی است که ترويج مکتب ايرانی را نمي‌پذيرند!



گفتنی است در ميان حاضران، فردی روحانی با نام علوی نيز به چشم مي‌خورد که بنا بر شنيده‌ها، وی خود را شاغل در قوه قضاييه معرفی کرده است

هیچ نظری موجود نیست: