۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

نمونه ای از روضه های مداحان حکومت در شب های رمضان:ابطحی را در حال زنا کردن گرفتند!

روشنگری.نقل قول زير از سحام نيوز، هم پايه های اجتماعی و البته نظامی رژيم ولايت فقيه را معرفی ميکند هم سياست داخلی رژيم را به بهترين نحو به نمايش می گذارد.

سحام نيوز

منصور ارضی: ابطحی را در حال زنا کردن گرفتند!


سحام نيوز: منصور ارضی مداحل سرشناس شب گذشته در مسجد ارک سخنانی را بر زبان خود جاری ساخت که روی تمامی گناهکاران را در ماه مبارک رمضان سفيد کرد .

رهوا-حدود بيش از ۱۰ سال است که با صدای جانسوز حاجی اشک می ريزم و يکی از افرادی که واقعاً من رو با روضه اهل بيت آشنا کرد حاج منصور بود. خيلی از وقت ها در جمع ما بچه حزب اللهی ها، بيانات حاجي، ادبيات و حتی منش حاجي، قداست داشت و حتی در دوران سازندگی و اصلاحات، ملجاء ما و پناهگاهی که بتوان از هياهوها و فضای سنگين سياسی و انگ‌های گروه فشار که به ما می زدند، حاجی بود و هيئت های حاجي، آقا جون خلاصه خسته تون نکنم ”الگو“ و آمال ما بچه ها حاج منصور بود، اما…



نميدونم چرا اينجوری شد که شد…



ديشب مثل هر شب ديگه از ماه مبارک رمضان مسجد ارک بودم، حاجی طبق هر شب شروع کرد به بيان مسايل و مشکلات سياسی جامعه و سياسيون.



( البته لازم ميدانم اين را تذکر بدهم که بنده علي‌رغم بسياری از دوستان هيئتی که صحبت کردن حاجی در مسايل سياسی را خوب نميدانند، اتفاقاً بسيار خوب است که حاجی اين مسايل رو مطرح ميکند) .



ولی يه صحبتی حاجی ديشب کرد و ذکر خير يا بهتر بگم ذکر شر يکی از عوامل فتنه سال گذشته شد. خب تا الان همه چيز درست بود که ناگهان حاجی با استفاده از الفاظی همه چيز رو ( از ديد بنده) به هم ريخت.



ماجرا از اين قرار بود که حاج منصور با مثال زدن ”ابطحی“ رييس دفتر خاتمی گفت که اون با اين همه مشکلات آخر سر در حالت زنا دستگيرش کردند و اگه اون، اين همه مشکلات نداشت که حرف نميزد و اذعان نميکرد!



من نميدونم چرا حاجی اين حرف و زد ؟!



يکی از دوستام که کنار من نشسته بود هم با ناراحتی گفت: حاجی که اين همه دعا ميکنه که خدايا به ما اخلاق علوی و رفتار اهل بيت رو عنايت کن، مگه سيره امام علی عليه السلام اينطوری بود؟



مگه ما نخونديم و نشنيديم که وقتی به حضرت رسول صلی الله عليه و آله خبر می آورند که در فلان مکان ، فلان شخص دارد زنا انجام می دهد، حضرت رو به امام علی عليه السلام می کند و ميگويد يا علی برو آنجا.



امام هم امر رسول خدا را اجابت کرده و به آن مکان می رود ولی قبل از رسيدن در آنجا با ايجاد سرو صدا کاری می کند که آن شخصی که در آنجا بود متوجه حضور امام شود و…



حالا اين دوگانگی در من و يا شايد در خيلی ها بوجود بيايد که کدام يک از اين رفتارها برای ما می تواند درس اخلاق باشد و کدام روش به سيره اهل بيت نزديک تر باشد؟



توضيح ۱: عوامل فتنه خيانت کاراند و بايد محکوم بشوند ولی آيا اتهاماتی که از قبل به ايشان زده می شود از نظر حقوقی اثبات نشده است و نبايد تا مطلبی صحت آن مشخص نشده است پرداخت چرا که اين امر خارج شدن از مسير حق و عدالت است.



توضيح ۲: به عقيده نگارنده عوامل فتنه و ابطحی دارای خيانت های فراوان به اين مردم و سرزمين هستند که بايد اين مسايل آنها، برای مردم بازگو شود و نه مسايل دسته چندم مانند مسايل اخلاقی آنان چرا که اين امر باعث عدم آسيب شناسی جريان فتنه می شود.



--------------------------------------------------------------------------------

يک پاسخ به ”ابطحی خطاب به منصور ارضي، من را در منزلم و در کنار زن و بجه ام گرفتند،يک کمی فکر کن کس ديگری از آشنايانتان نبوده، ؟اشتباهی نگفتين؟طفلک جوانان مخلصی که درس دين از اينان ميجويند“

هیچ نظری موجود نیست: