۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

بيانيه مادران پارك لاله (مادران عزادار)

http://maadaraan.tk/
ما، مادران عزادار پس از يكسال عزادارى همراه با دادخواهى مصمم تر از پيش حركت خود را تا رسيدن به خواسته هاى قانونيمان ادامه خواهيم داد و در ادامه اين راه از اين پس خود را مادران پارك لاله مى ناميم چرا كه اولين ميعادگاه اين خانواده بزرگ پارك لاله تهران بوده و اولين تجمع سكوت در تاريخ 6/4/88 در همين پارك برگزار گرديد.

مادران به رغم فشار، تهديد، توهين و بازداشت از پاى ننشسته، همچنان و همه جا بين مردم حضورى فعال دارند.
مادران پارك لاله، مادرانى هستند كه فرزندانشان بخاطر شركت در راهپيمايى اعتراضي، آرام و ميليونى پس از انتخابات دوره دهم رياست جمهورى به صرف اعتراض به نتيجه انتخابات كشته شدند. اعتراضى كه با شليك مستقيم به سمت ميليون ها معترض پاسخ گفته شد و در نتيجه آن ده ها تن به قتل رسيدند.


مادران پارك لاله، مادران تمامى زندانيان سياسي، عقيدتي، فعالان مدنى و زندانيان گمنامى هستند كه در زندان هاى كهريزك، اوين، رجايى شهر و ... كشته شدند، شكنجه گشتند، مورد تجاوز قرار گرفتند و يا در دادگاه هاى نمايشى محاكمه و به احكام سنگين محكوم شدند.
مادران پارك لاله، مادران جانباختگان سى و يك سال گذشته هستند كه هرگز از خون فرزندانشان نخواهند گذشت و خواهان محاكمه آمران و عاملان اعدام هاى فردى و دسته جمعي، كشتارهاى قومى و ديني، زندان، شكنجه، تجاوز، ترور، شبيخون به منازل، به خاك و خون كشيدن خوابگاه ها و ... از دهه شصت تا كنون هستند.
مادران پارك لاله، مادران تمامى جوانان اين سرزمين هستند كه توسط نيروهاى امنيتى بازداشت و سپس مفقود شدند و تاكنون هيچ اثرى از آنان نيست.
مادران پارك لاله، مادران تمامى مجروحان حوادث يكسال اخير مى باشند كه با معلوليت زندگى مشقت بارى را پيش روى دارند.
مادران پارك لاله، اعدام را يك قتل سازمان يافته مى دانند و مخالف هرگونه قتلى با هر شكل و هر نامى از جمله سنگسار و قصاص مى باشند و خواهان لغو قانون مجازات اعدام هستند.
مادران پارك لاله، كه خود قربانى خشونت و تبعيض عليه زنان بوده و هستند از تمامى فعاليت هاى مخالف خشونت و برابرى خواهانه حمايت مى كنند و بر همه زنان و مردان آزاده درود مى فرستند.

هیچ نظری موجود نیست: