۱۳۸۹ خرداد ۱۸, سه‌شنبه

تهديد خامنه ای به اعدام رهبران جنبش

جرس: شنيده شده آقای خامنه ای با تشبيهات و تمثيلاتی که در نماز جمعه استفاده کرد، می خواهد فضای عمومی را برای دستگيري، حصر ، مجازات و اعدام کسانی که او آنها را سران فتنه می خواند آماده کند. در محافل مختلف اين سخن مطرح است که اگر آقای خامنه اى چنين خبطی را مرتکب شود، جز با امتياز دادن به خارجی ها ممکن نخواهد بود. عقب نشينی هسته ای در ازای چراغ سبز سرکوب داخلی.

گفتنی است که آقای خامنه ای در خطبه های 14 خرداد خود به نکته بسيار مهمی اشاره کرد. او بعد از تشبيه مخالفانش به طلحه و زبير که مقابل اميرالمومنين سيدعلی ايستاده اند، گفت: «بعضى ها با امام از پاريس تو هواپيما بودند و آمدند ايران؛ اما در زمان امام به خاطر خيانت اعدام شدند! بعضى ها از دورانى كه امام در نجف بود و بعد كه به پاريس رفت، با ايشان ارتباط داشتند، در اول انقلاب هم مورد توجه امام قرار گرفتند؛ اما بعد رفتار اينها، موضع گيريهاى اينها موجب شد كه امام اينها را طرد كرد، از خودش دور كرد.»ه

مراد آقای خامنه ای از همراهان امام که اعدام شدند صادق قطب زاده است که توسط محمد محمدی ری شهرى در پرونده مرحوم آيت الله شريعتمداری اعدام شد و اينکه او خائن بود يا نه با افشای چگونگی دادرسی های دادگاههای جمهورى اسلامی نياز به تحقيق بيشتر دارد. مراد ايشان از مرتبطين امام که بعدها مطرود وی شدند مرحوم آيت الله منتظری است که کينه آقای خامنه ای نسبت به وى اظهر من الشمس است.

هیچ نظری موجود نیست: