۱۳۸۹ خرداد ۲۷, پنجشنبه

26خرداد :نامه خامنه ای به مجلس برای توقف پی گيری پرونده فساد رحيمی

ندای سبز آزادی :در حاليکه چندی پيش موضوع فساد مالی محمد رضا رحيمي، معاون اول محمود احمدی نژاد از سوی الياس نادران نماينده اصولگرای مجلس مطرح شد، اما بعد از بارها درگيری بر سر اين موضوع و به پا شدن جنجال های زياد، اين موضوع ناگهان ازسوی نمايندگان مجلس و دستگاه قضايی به فراموشی سپرده شد. اين درحالی بود که در طول چند روز، الياس نادران با سخنرانی ها و حضور در مناظره های مختلف، بر فساد مالی معاون اول احمدی نژاد تاکيد می کرد.

اکنون و پس از گذشت حدود چند هفته از اين ماجرا يکی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی که خواست نامش فاش نشود، به العربيه گفت: "اين موضوع در دستور کار مجلس برای بررسی قرار داشت اما رهبری دستور دادند که اين موضوع مسکوت بماند."

اين نماينده مجلس شورای اسلامی از نامه رهبر ايران آيت الله علی خامنه ای به هيأت رئيسه مجلس درباره پرونده فساد رحيمی خبر داد و افزود: "رهبری در نامه ای به هيئت رييسه مجلس عنوان کردند که موضوع فساد مالی رحيمي، معاون اول احمدی نژاد، پيگيری و مطرح نشود."

به اين ترتيب بود که مهمترين پرونده فساد مالی دولتی پس از انقلاب با دستور رهبر جمهوری اسلامی از دستور پيگيری خارج شد.

پيش از اين نيز برخی سايت های اصلاح طلب گفته بودند که توقف پی گيری پرونده فساد رحيمی بنا به درخاست رهبری از قوه قضائيه ايران بوده است.

پيش از اين و در سال 1384 نيز پرونده مفقود شدن 300 ميليارد تومان از بودجه شهرداری در دوره شهرداری احمدی نژاد درتهران، از دستور کار مجلس خارج شده بود.

هیچ نظری موجود نیست: