۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۸, چهارشنبه

سایت وابسته به مشایی تلویحا علی خامنه ای را تهدید کرد !


دیگربان : سایت «محرمانه آنلاین» وابسته به اسفندیار رحیم‌مشایی حامیان علی خامنه‌ای را تهدید کرد چنانچه محمود احمدی‌نژاد «زمین بخورد٬ خیلی چیز‌های دیگر هم زمین خواهد خورد.»
این سایت روز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت) در گزارش کوتاهی از حملات چند هفته گذشته حامیان خامنه‌ای به تیم احمدی‌نژاد نوشته است: «دوستان اصولگرایی که این روز‌ها فوران عصبانیت را می‌شود در نوع رفتارشان دید٬ مطمئن باشند که با زمین خوردن دولت احمدی‌نژاد خیلی چیزهای دیگر هم زمین می‌خورد.»
این سایت به صورت سربسته نوشته که «شاید» اولین چیزی که بعد از زمین خوردن احمدی‌نژاد به زمین بخود «اعتبار و آبرویی باشد که این دولت به کشور بازگرداند... بگذریم.»
تهدید «محرمانه آنلاین» یک روز پس از آنکه محمدجعفر بهداد معاون سیاسی دفتر احمدی‌نژاد به حامیان علی خامنه‌ای هشدار داد چنانچه بخواهند رئیس دولت دهم را «منحرف» بخوانند٬ باید در انتظار «خسارت و شکست بزرگ و سرنوشت‌سازی» باشند٬ مطرح می‌شود.
آقای بهداد در شماره روز سه‌شنبه (۲۷ اردیبهشت) روزنامه ایران٬ مهاجمان علیه دولت دهم را «جریانی انحرافی و خطرناک» نامیده که «ویژه خواری مالی و اقتصادی و نیز زورگویی فکری و فرهنگی» مهم‌ترین خصیصه آن‌ها است.
به نوشته بهداد «مهم‌ترین دستورکار جریان انحرافی در مقطع کنونی، تشدید توهم بعضی ارزش‌گرایان درباره وجود یک جریان انحرافی درون دولت است تا به زعم خود به دست حزب‌اللهی‌ها حساب دولت احمدی‌نژاد را برسند.»
دولت احمدی‌نژاد که سال ۱۳۸۸ با تقلبی گسترده بر سر کار آمد، از سه هفته گذشته به این سو از نظر حامیان سابق خود به خطرناک‌ترین جریان در جمهوری اسلامی تبدیل شده است.
حامیان سابق احمدی‌نژاد پس از مقاومت وی در برابر حکم علی خامنه‌ای مبنی بر ابقای حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات٬ حملات گسترده‌ای علیه وی سازماندهی کرده‌اند.
در هفته‌های اخیر حامیان خامنه‌ای و احمدی‌نژاد حملات گسترده‌ای علیه یکدیگر داشته‌اند که به نظر می‌رسد این حملات همچنان ادامه یابد.
حامیان خامنه‌ای به این نتیجه رسیده‌اند که تیم احمدی‌نژاد برای برکناری روحانیت از قدرت تلاش می‌کند و اعتقادی به ولایت فقیه ندارد.

هیچ نظری موجود نیست: