۱۳۹۰ خرداد ۱, یکشنبه

احمدی نژاد از لیست سخنرانان مراسم روز 14 خرداد حذف شد



محمد علی انصاری دبیر ستاد بزرگداشت مراسم امام خمینی در ادامه نشست خبری خود که صبح امروز برگزار شد گفت: مراسم اصلی روز چهارده خرداد است که در تهران در حرم مطهر حضرت امام از ساعت نه صبح آغاز می شود.
در این مراسم جمعیت های زیادی از شهرستان ها و استان ها شرکت خواهند کرد. این مراسم با قرائت قرآن آغاز و با عزاداری ادامه پیدا می کند. بعد از آن در جدول برنامه ما سخنرانی یادگار یادگار حضرت امام آقای حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی را داریم. این سخنرانی قبل از سخنرانی مقام رهبری است. البته اختیار این سخنرانی و تصمیم درباره این سخنرانی با خود ایشان است ولی قطعا در سنوات گذشته روال بر این است که یکی از اهل بیت امام و شاخص چهره های بیت امام قبل از مقام معظم رهبری سخن و خیرمقدم گفته و مردمی که مشتاق دیدن چهره ای از اهل بیت امام هستند از این فرصت استفاده می کنند. بعد از آن همه گوش جان می سپارند به سخنان مقام رهبری، است.
دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد حضرت امام تصریح کرد: برنامه شب های حرم به استثنای شب 14 خرداد منتفی خواهد بود. احتمالا شب 14 خرداد از سخنرانی یکی از مسئولان عالی رتبه نظام بهره مند خواهیم شد. انشاء الله در زمان خود اسم این سخنران را اعلام خواهیم کرد.
انصاری با اشاره به اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد امام گفت: آقای نجار، وزیر کشور نماینده احمدی نژاد در این ستاد است. الحمدالله همکاری ها خوب است. ما هیچ دغدغه و نگرانی نداریم و از همه سپاسگزاری می کنم.

هیچ نظری موجود نیست: