۱۳۸۹ شهریور ۵, جمعه

دیکتاتوری یعنی همین

دیکتاتوری یعنی همین


علی خامنه ای خود می گوید

مردم شعور ندارند

و تلویزیون جای مناظره نیست


آنچه را می بینید و می شنوید، بخشی از سخنرانی و یا پاسخ علی خامنه ای به باصطلاح انتقاداتی است که در جلسه دانشجویان بیان شده است. دانشجویانی که اکثرا بسیجی اند و یا طلبه های پیش از عمامه گذاری که شکل و شمایل و رنگ موی و رنگ چشم آنها نشان میدهد که عده ای از آنها از کشورهای افغانستان و لبنان و پاکستان و... اند.



آقای خامنه ای در این بخش از پاسخ های خود دراین جمع، با صراحت می گوید که جای بحث سیاسی در تلویزیون نیست، بلکه در یک اتاق و یا سالن و محفلی در بسته است. به این ترتیب، لابد عقل آقای خمینی نمی رسید که اجازه داد در همین تلویزیون جمهوری اسلامی آیت الله بهشتی و بنی صدر و سروش و مصباح یزدی و طبری و کیانوری و نگهدار و فتاپور و دکتر پیمان (رهبران حزب جمهوری اسلامی و حزب توده ایران و فدائیان و مسلمانان مبارز و...) درجلسات متعدد و طولانی با هم درباره همه مسائل انقلاب و جامعه بحث مستقیم کنند.



او با صراحت مردم ایران را بی شعور اعلام می کند که با دیدن یک مناظره تلویزیونی می توانند گول آن کسی را بخورند که مسلط است و عیار. او فراموش می کند که اگر سطح شعور مردم این بود، چرا به احمدی نژاد که در مناظره های انتخاباتی آن همه عیاری و شعبده بازی و دروغ گوئی کرد نتوانست مردم را بفریبد و از آنها رای بگیرد؟ اعتراف او به بی اعتقادی اش به آزادی و شعور مردم را خود مستقیم ببینید و بشنوید.



هیچ نظری موجود نیست: