۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

آشنايي مختصر...


يك روزنامه نگار آزاد، كه تلاش دارد مستقل باشد، منتقد باشد و حق طلب. از سال 1371 با روزنامه "سلام" شروع كرده ام و خوانندگان سلام لابد يادداشتهاي خبرنگار پارلماني، ستون "الو!سلام" را به ياد دارند كه اولين كارهايم بودند. در سال 76 خبرنگار كمپين انتخاباتي آقاي خاتمي بودم و بعد از پيروزي ايشان، سفرنامه هاي ايشان را به فرانسه و ايتاليا را در قالب كتابهايي نگاشتم و يا در روزنامه هاي آن ايام منتشر مي كردم.در روزهاي ترور سعيد حجاريان مسئول خبررساني اش بودم و در دو انتخابات اخير از هم نظران با شيخ مهدي كروبي. بعد از كودتاي انتخاباتي 22 خرداد 88 در معرض دستگيري بودم كه ترجيح دادم از خانه و كاشانه دل بكنم و براي اطلاع رساني در آن فضاي بسته، بي خانمان و آزاده باشم. بعد از چهارماه زندگي مخفي در ايران و دهها مصاحبه و اطلاع رساني مداوم، به ناچار در مهرماه 88 از ايران خارج شدم و در اواخر دي ماه وارد خاك فرانسه شدم. كتابهايي كه نوشته ام: "صد روز با خاتمي"،"خاتمي در ايتاليا99"،"خاتمي در پاريس"، "رأي مردم" و "آخرين سلام". اكنون من يك روزنامه نگار مهاجرم، با اميدواري بيشتر به بازگشت به ايران و همچنان تلاش دارم مستقل بمانم و منتقد و حق طلب
برای مطالعه وبلاگ فرصت نوشتن به نشانی زیر بروید: www.babakdad.blogfa.com این وبلاگ بزودی برای نشر یادداشتهای غیرسیاسی و فرهنگی و هنری راه اندازی خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: