۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

تقدير مجلس از سيما به دليل عدم پخش صدای شجريان

فارس: يك عضو كميسيون فرهنگى مجلس از تقدير و تشكر اعضاى كميسيون متبوعش از رسانه ملى به دليل عدم پخش صداى شجريان خبر داد.


بهروز جعفرى عضو كميسيون فرهنگى مجلس شوراى اسلامى ضمن تقدير و تشكر از صدا و سيما به دليل عدم پخش صداى شجريان از رسانه ملى اظهار داشت: كميسيون فرهنگى هم در خصوص شجريان موضع گرفت و نظر اكثر اعضاى كميسيون اين بود كه از صدا و سيما بايد به دليل عدم پخش صداى شجريان حمايت كرد.

وى افزود: حركات و مصاحبه‌هايى كه شجريان در ايام بعد از انتخابات انجام داد بر خلاف مصالح نظام بود و به همين دليل بايد از اقدام شايسته صدا و سيما در خصوص عدم پخش صداى شجريان تقدير و تشكر شود.

جعفرى با بيان اينكه كسى در كميسيون فرهنگى با موضع اتخاذ شده در خصوص شجريان مخالفت نكرد ادامه داد: هنرمندى كه از ملت خود جدا شود ديگر صداى زيبايى هم نخواهد داشت و در واقع زيبايى صداى شجريان به اين خاطر بود كه وى با مردم بود و زمانى كه شجريان از مردم جدا شد مردم هم وى را طرد كردند.

اين نماينده مجلس خاطرنشان كرد: بعيد مي‌دانم كه شجريان خواستگاه زيادى در ميان عموم مردم متدين داشته باشد، بر اين اساس بايد گفت كسانى كه هنوز از شجريان حمايت مي‌كنند به دو بخش تقسيم مي‌شوند، يك بخش آنها به اين دليل از اين شخص حمايت مي‌كنند كه صداى شجريان براى آنها خاطره انگيز است و بخش ديگر سعى مي‌كنند از اين طريق اهداف سياسى خود را دنبال نمايند.

هیچ نظری موجود نیست: