۱۳۸۸ اسفند ۷, جمعه

7اسفند.حمله جنتی به رفسنجانی در نماز جمعه و تفسيرکاريکاتوری از «مهندس خدا» به تقليد از خامنه ای

7اسفند.حمله جنتی به رفسنجانی در نماز جمعه و تفسيرکاريکاتوری از «مهندس خدا» به تقليد از خامنه ای


روشنگری.احمد جنتی در نماز جمعه امروز بدون اينکه از رفسنجانی نام بياورد به او حمله کرد و گفت:« سكوت معناى ضد انقلابى و رضايت از اين اقدامات را دارد. اگر راضى به اين مسائل نيستيد چرا به آنها اعتراض نكرده و آنها را نصيحت نمي‌كنيد». منظور از «آنها» البته موسوی و کروبی است. جنتی همچنين به تاسی از خامنه ای تصويری مضحک و کاريکاتوری از خدا ارائه داد که ديگر اعزام امام زمان را هم فراموش کرده و خودش شخصا به زمين آمده و به رتق و فتق امور ولايت فقيه مشغول است، حتی چند روز پيش رفته عبدالمالک ريگی را دستگير کرده است. البته اين وقت زيادی را خدا از آنجا به دست آورده که به بقيه مخلوقات خود حتی اگر گرفتار فاجعه ای مثل هائيتی باشند کاری ندارد و تنها دلمشغولی اش حل بحران رژيم ولايت فقيه ايران است. بنا بر روال جاری بعد از انتخابات اين شکل ويژه کاريکاتور سازی از خدا را هم شخص خامنه ای بدعت گذاشت و بقيه ذوب شدگان در فقيه عينا از او تقليد ميکنند. خامنه ای در سخنرانی ديروز خود طرح «مهندس خدا» را عنوان کرد، آن هم در شکلی که همه بفهمند «مهندسی انتخابات» کار شخص خدا بوده بنابراين يا بايد به خدا اتهام بزنند و يا با پذيرش «مهندسی» و در واقع «تقلب» انتخاباتی ثابت کنند که از خدا اطاعت ميکنند.



بخشی از سخنان جنتی

ايلنا: خطيب موقت نماز جمعه اين هفته تهران، خطاب به افرادى كه آنها را فتنه‌گر ناميد،گفت:‌ به آنها مي‌گويم ديگر چه شكى براى شما باقى مانده، به دامن مردم بازگشته و از آمريكا و اسرائيل دست برداريد. مگر سران اسرائيل از شما تعريف و تمجيد نمي‌كنند؟ چه چيزى براى شما باقى مانده است؟ هويت شما مشخص شده و همچنان راه بازگشت برايتان وجود دارد.

وى خاطر نشان كرد: اگر شما آمريكايى و اسرائيلى نيستيد چرا آنها از شما تعريف مي‌كنند؟ شما كه نام امام و بزرگان را مي‌بريد چه طور شد كه در اين 31 ساله آمريكا و اسرائيل با احترام از امام ياد نكرده و همواره با ايشان خصمانه رفتار مي‌كردند حالا با شما دوستى دارند، به خود بياييد.

جنتى به سخن مقام معظم رهبرى مبنى بر موضع‌گيرى شفاف خواص اشاره كرد و گفت: مقام معظم رهبرى بارها تاكيد كرده و در جلسه روز گذشته خبرگان رهبرى نيز اعلام كردند كه خواص بايد از آشوب‌گران و فتنه‌گران برائت بجويند. دو راه وجود ندارد؛ يا انقلابى هستيد يا ضد انقلابى. سكوت معناى ضد انقلابى و رضايت از اين اقدامات را دارد. اگر راضى به اين مسائل نيستيد چرا به آنها اعتراض نكرده و آنها را نصيحت نمي‌كنيد.

اين عضو مجلس خبرگان رهبرى در ادامه سخنان خود به اجلاس اخير خبرگان اشاره كرد و گفت: در نطق‌هاى قبل از دستور مطالب خوبى مطرح و بيانيه پايانى آن نيز خوب بود. همچنين ديدارى با رهبر معظم انقلاب برگزار شد كه غنيمتى براى خبرگان است.

خطيب موقت تهران از نيروهاى امنيتى براى بازداشت سركرده گروه جندالله تشكر كرد و گفت: همانطور كه امام فرمود خرمشهر را خدا آغاز كرد بايد گفت اين شرور لعنتى را نيز خدا دستگير كرد. ما آرزو داشتيم و خيال مي‌كرديم كه اين شرور در خود پاكستان ترور شود اما شاهديم كه ماموران امنيتى اين شرور را به صورت زنده و دستبند زده شده دستگير و از او بازجويى مي‌كنند. اين كار را چه كسى باور مي‌كرد؟

وى با اشاره به نام گروهك تروريستى كه اين شخص رهبرى آن را بر عهده داشت، گفت: اين فرد با اين همه سوابق ننگين خود چه جنايت‌هايى را مرتكب نشده بود بعد نام گروه خود را جندالله مي‌گذارد. هر چند كه عمرسعد وقتى مي‌خواست لشگر خود را براى مبارزه با امام حسين آماده كند اعلام كرد كه اى جندالله آماده شويد.

دبير شوراى نگهبان به هتك حرمت روز عاشورا نيز اشاره كرد و گفت: عده‌اى در آن روز پرچم امام حسين و حضرت زهرا را آتش زده و اموال عمومى شخصى را تخريب كردند بعد به آنها نيز خداجو گفته شد.

جنتى افزود: عبدالمالك ريگى 409 نفر را كشته و زخمى كرده و 24 نفر را نيز اسير گرفته بود كه خود و خدا مي‌داند با آنها چه كرده است.

وى از نيروى دريايى ارتش به دليل ساخت و راه‌اندازى ناوشكن جماران تقدير و تشكر كرد و گفت: مهندسان داخلى و نيروى دريايى ايران توانستند اين ناو‌شكن را با هزينه كمترى نسبت به خارج از كشور ساخته و در حضور مقام معظم رهبرى آن را به آب بيندازند.

خطيب موقت تهران همچنين هفته وحدت را تنها مسئله شيعه و سنى ندانست و گفت:‌ اين هفته، هفته شيعه و شيعه و سنى و سنى نيز است. به برادران سنى مي‌گويم كه شما هم بايد وحدت كلمه داشته باشيد. اين همه كشور سنى داريم چرا دشمن بايد اموال شما را غارت كرده و شما در مقابل آنها خوار و ذليل باشيد. آنها بي‌پروا در امور كشور شما دخالت مي‌كنند در حالى كه شما اگر متحد شويد مي‌توانيد جلوى آنها بايستيد.

وى به دخالت آمريكا در انتخابت پارلمانى عراق اشاره كرد و خطاب به مسئولان عراق گفت: حتما بايد بگذاريد كه اين بعثي‌ها به مجلس بيايند، بعثي‌ها كه به خون مردم تشنه بودند حالا مي‌خواهيد آنها را بر گرده مردم سوار كنيد؟

جنتى با تاكيد بر اينكه برادران اهل سنت نيز بايد با يكديگر وحدت داشته باشند، اظهار داشت: مردم ما با وحدت به قدرت رسيده‌اند، چرا شما وحدت نمي‌كنيد؟

وى به دشمنى و مبارزه با شيعيان توسط برخى گروه‌هاى تندروى اهل سنت اشاره كرد و گفت: بايد گفت آن كسى كه با على و آل على درافتاد ور افتاد. مردم شيعه گناهى نكرده و تنها مي‌گويند كه حاكم بايد خدا باشد.



7 اسفند 1388 14:48

هیچ نظری موجود نیست: