۱۳۸۹ آذر ۲۱, یکشنبه

ممانعت از ملاقات موسوی با تاجرنیا، رهنورد به تنهایی با تاجرنیا دیدار کرد/ گزارش تصویری


۲۱ آذر ۱۳۸۹
تحول سبز: ماموران امنیتی از ملاقات میر حسین موسوی با علی تاجرنیا جلوگیری کردند و زهرا رهنورد به تنهایی از وی دیدار کرد.
به گزارش تحول سبز ، حصر خانگی میر حسین موسوی به بهانه حفظ امنیت جان وی همچنان ادامه دارد و ماموران امنیتی اجازه خروج به وی را جز در موارد محدود نمی دهند. به طوریکه ایشان موفق به دیدار با دکتر تاجرنیا نشد و زهرا رهنورد به تنهایی با ایشان ملاقات کرد.
در این دیدار که با حضور فخرالسادات محتشمی پورهمسر آزاده دربند سید مصطفی تاجزاده  و مریم قدس همسر فیض الله عرب سرخی  برگزار شد ، زهرا رهنورد بر حصر خانگی موسوی تاکید کرد و گفت:”ماموران امنیتی از حضور میر حسین در خارج از خانه جلوگیری می کنند و به بهانه حفظ امنیت به وی اجازه خروج نمی دهند.”


در حالی که طی روزهای اخير اصلاح طلبان برای ديدار علی تاجرنيا به خانه وی می روند، ماموران امنيتی از ملاقات مير حسين موسوی با علی تاجرنيا جلوگيری کردند و زهرا رهنورد به تنهايی از وی ديدار کرد.

به گزارش تحول سبز ، حصر خانگی مير حسين موسوی به بهانه حفظ امنيت جان وی همچنان ادامه دارد و ماموران امنيتی اجازه خروج به وی را جز در موارد محدود نمی دهند. به طوری که وی موفق به ديدار با دکتر تاجرنيا نشد و زهرا رهنورد به تنهايی به ديدار تاجر نيا رفت.

در اين ديدار که با حضور فخرالسادات محتشمی پورهمسر آزاده دربند سيد مصطفی تاجزاده و مريم قدس همسر فيض الله عرب سرخی برگزار شد ، زهرا رهنورد بر حصر خانگی موسوی تاکيد کرد و گفت:“ماموران امنيتی از حضور مير حسين در خارج از خانه جلوگيری می کنند و به بهانه حفظ امنيت به وی اجازه خروج نمی دهند.“

چندی پيش نيز اجازه شرکت در مراسم ترحيم يکی از اقوام موسوی داده نشد.


در همين حال بدنبال تشديد محدوديتهای ميرحسين موسوي، در اولين روز از سالگرد جنگ تحميلي، ماموران امنيتی مانع ديدار خانواده‌های شهيدان همت و باکری با وی شدند.


پيش از اين نيز ماموران محاصره کننده خانه موسوی از ورود محمدرضا خاتمی جلوگيری کرده بودند.

هیچ نظری موجود نیست: