۱۳۸۹ تیر ۲, چهارشنبه

آقاى مهندس؛ اگر چگوارا نيستيد، گاندى باشيد- نافرمانى مدنى رمز شكست حكومت ورشكسته

انتظار مردم ،انتظار جنبش و انتظار تاريخ از موثريتش بيش از آن است كه به مصلحت حفظ جان و مال مردم ، حكومتهاي جائر را به حال خود واگذارند. اگر باور داريد كه خيابان محل مناسبي براي پايين كشيدن حكومت ظالم اسلامي نيست، اگر اين جانيان را ابايي از ريختن خون مردم نميدانيد، اگر به مصلحت مبارزات بدون خشونت پايبنديد، پس فرمان تحريم ها و نافرمانيهاي مدني را صادر كنيد . اين حكومت تا آنجا ذليل شده است كه براي بقايش به هر كس و ناكس باج ميدهد و آنان كه از قبل برقراري و ماندگاري اين دستگاه منفعت ميبرند، اگر منافعشان به خطر افتد به راحتي چشم ميپوشند از حمايتشان.
آقاي مهندس موسوي، آن روز مبادايي كه ميگويند امروز است. بايد سامان داد به مبارزه و يا مبارزه منفي و اين سامان دهي، امروز در دستان شما است.
به عنوان نمونه ميتوانيد به نفع باغداران و كشاورزان داخلي، خريد ميوه و تره بار و محصولات كشاورزي وارداتي را تحريم كنيد. ميتوانيد فرمان به تحريم دهيد و از اين طريق درآمد ميلياردي بخشي از عمال رژيم را به مخاطره اندازيد و از طرفي ديگر حمايت خود را از قشر خاكستري اثبات نماييد. هم به خيل حاميان جنبش افزوده ميشود و هم نان داني چماق به دستان حكومتي تخته ميشود و هم روح زندگي و جريان مبارزه در جنبش تقويت ميگردد.
آقاى مهندس؛ اگر چگوارا نيستيد، گاندى باشيد
منبع:
http://greenmanifesto.wordpress.com

هیچ نظری موجود نیست: