۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

سبز در برابر دو رنگ سیاه و خونی

سبز در برابر دو رنگ سیاه و خونی
مقابله کودتا با 22 بهمن بازداشت، انفجار، ترور
مهران بهنیا

چند روز پیش بود اسدالله بادامچیان نماینده مجلس هشتم و همه کاری موتلفه اسلامی گفت که تا چند وقت دیگر بمب گذاری و ترور شروع می شود! حالا از سر اتفاق و آن دوراندیشی سیاسی- تروریستی، همان شده که ایشان خوب میداند کیستند و چه مناسباتی با ایشان داشته و  دارند.
سناریوی مجاهدین خلق نخ نما شده است و دیگر جواب نمی دهد. استاد دانشگاه فیزیك هسته ای را كه از قضا طرفدار موسوی هم بوده همان کسی ترور کرد که خواهر زاده موسوی را ترور کرد، که حجاریان را ترور کرد، که صیاد شیرازی را ترور کرد، که می خواست عبدالله نوری و مهاجرانی را در نماز جمعه با چاقو قیمه قیمه کند، که می خواست آیت الله منتظری را قبل از حبس خانگی طناب به گردنش بیاندازد، که فرمان و فتوای قتل های زنجیره ای را اجرا کرد، که قتل عام زندانیان بی پناه را در سال 67 اجرا کرد، که کروبی را می خواستند هفته پیش در قزوین بکشند، که دکتر سامی را در مطبش سلاخی کرد.  ترور استاد فیزیک کار همانهائی است که 7 ماه است در خیابان مردم را به جرم اعتراض به کودتا علیه رای مردم می کشند! همان ها که لباس شخصی به تن دارند و لابد این ترور مقدمه ایست برای ترور خودسرانه! کروبی و موسوی.
دولتی که بر سرکار است، مجموعه ای از آمرین و عاملین جنایاتی است که بخش اندکی از آن را در بالا خواندید.
اما این بازی کهنه شده، دیگر، "اول پیاله" نیست و مردم با "بد مستی" های سرشب خوب آشنا شده اند. می خواهید با این سیاه بازی های خونین به استقبال 22 بهمن بروید؟ بروید. مردم با رنگ سبز در برابر رنگ سیاه و سرخ شما به راهپیمائی 22 بهمن می آیند.

هیچ نظری موجود نیست: